maandag 13 augustus 2012

Pay It Forward!


Vandaag geen kaartje maar een PIF.
Ik heb dit gezien bij MiM .


Wat moet je doen?
De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, ontvangen in de loop (tussen nu en 31 december) van 2012 van mij een handgemaakt cadeautje.



Uit blijheid geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt of verzamelt
Het gaat natuurlijk helemaal niet om grote, dure of ingewikkelde dingen
maar om de boodschap die erachter zit!
Ben jij bij de eerste 5?

Benieuwd wie het ziet zitten en tot waar mijn cadeautjes verstuurd zullen!
Als je bij de eerste 5 bent mag je me een mailtje sturen als je mijn e-mailadres hebt of je zet je e-mailadres even bij je reactie.

Groetjes, Evy


Today no ticket but a PIF.
I've seen this @ MiM's


What should you do?
The first 5 persons to whom this message leave a response, will receive in the course (between now and 31 December) of 2012, a handmade gift from me.



From joy you give back something beautiful to 5 others you've made or collected.
Of course, it's not about big, expensive or complicated thing
but the message behind it!
Are you in the top 5?

Wondering who will do the same and where my gifts will be sent!
When you're in the top 5, you can write me an e-mail (if you have my e-mailadres) or put your e-mailadres in your reaction so i can contact you.

Hugs, Evy




1 opmerking:

  1. Mag ik dan bij jou mee doen? Of is dat vals spelen? Lijkt me leuk iets van jou te ontvangen :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen